onsdag 5 juni 2013

Inflyttningsfest hos dotter och svärson i Stuntamålen Nässjö

Lördagen den 25/5 var det  inflyttningsfest hos Catarina och Niklas som flyttat till ett mysigt hus ute på landet, Jennys sambo Eddy var snäll och körde oss dit (hade inte själv tillfälle att stanna) Vi gjorde först en tur till Växjö eftersom Cicci och Jenny hade en spelning på eftermiddagen,vi dvs Jenny ,Tindra, Thelma och jag blev sedan körda till Nässjö via Lamhult att hitta till Stuntamålen var ett litet helsike kan jag säga men efter mycket letande kom vi fram lagom till grillningen en rolig fest mycket god mat och vin. Som alltid när jag besöker Nässjö sov jag som en stock på natten ända till kl 9  trots att vi kom i säng i skaplig tid och inte ett enda spöke hade jag besök av (ska visst spöka lite varstans i  Stuntamålen bland annat där jag låg.
Jenny Helena Marcus Niklas och Moa

Catarina styr med efter efterrätten

Utegäng



Kusinerna Helena och Tindra

Helena Tindra med Thelma i knät Jenny o Catarina,sång på gång

Dagen efter festen kom barnbarnsbarnen Thea o Mollie och hälsade på här med pappa Johans kusiner Tindra o Thelma


Här har datumet i kameran fått fnatt ska vara 20130526
 

Aktiviteter i köket

Stuntamålen

Lillstugan
 
Håll igång i köket, jag spelade in ännu mer håll igång men tyvärr kunde jag inte föra över den hit för lång antagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar